We helpen je graag met eerlijk advies, geen verkooppraatje.

Zo neem je contact met ons op:

Bellen of WhatsAppen?

Maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur


T 085 – 130 13 13

Liever mailen?

Liever mailen? Stuur je vraag naar:

service@365zon.nl

Ons adres

De waal 4 5684 PH, Best

Op bezoek? Bel even vooraf, de koffie staat klaar

Liever dat wij contact met jou opnemen?

Vul het formulier hieronder in. We reageren meestal binnen één werkdag.

Veelgestelde vragen

We krijgen vaak vragen over teruglevering, monitoring en thuisbatterijen. Misschien staat jouw antwoord er al tussen.

Als je meer stroom opwekt dan je verbruikt, gaat het overschot automatisch terug naar het energienet. Je energieleverancier verrekent dit met je rekening.

Dat hangt af van je contract. Bij veel leveranciers ontvang je een vergoeding, maar soms zijn er terugleverkosten. Wij adviseren je hoe je dat slim aanpakt.

Met monitoring kun je 24/7 volgen wat je zonnepanelen opwekken en verbruiken. Wij houden dit ook in de gaten en grijpen in als er iets afwijkt.

Niet in elke situatie. Het hangt af van je verbruik en aansluiting. Wij rekenen vooraf helder uit of een batterij jou écht voordeel oplevert.

De meeste thuisbatterijen gaan zo’n 15 tot 20 jaar mee. Je krijgt garantie op zowel de batterij als de bijbehorende omvormer.

Dat hangt af van je verbruik en de grootte van je batterij. Maar met een slimme combinatie van zonnepanelen en batterij kun je tot wel 80% zelfvoorzienend worden, en dat zie je terug op je energierekening.

Absoluut. We werken alleen met batterijen van A-merken die aan alle Europese veiligheidseisen voldoen. Installatie gebeurt altijd door gecertificeerde monteurs.

Daarnaast zijn de thuisbatterij voorzien van een veiligheidssysteem en worden ze aangesloten door erkende en gecertificeerde monteurs!

Uhh, hoe zit dat nou precies? Goed nieuws: in de meeste gevallen ben je automatisch verzekerd via je opstalverzekering.

klantenvertellen